e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | тел.: +38‎0 68 735 22 67

Консультації по нерухомості
  • Правова експертиза Ваших документів перед угодою.
  • Перевірка об'єкта нерухомості на арешти.
  • Який договір обрати для відчуження нерухомості.
  • Орієнтовний розрахунок вартості угоди.
  • Рекомендації нотаріусів, у яких можна провести операцію.
ДОКЛАДНІШЕ
Супровід угод з нерухомістю
  • Проведення переговорів з Вашими контрагентами.
  • Узгодження з нотаріусом всіх деталей угоди.
  • Точні і чіткі рекомендації по усуненню недоліків в документах або підготовка нових документів.
  • Присутність у нотаріуса при проведенні операції.
ДОКЛАДНІШЕ
Консультації та супровід угод з нерухомістю
  • Надання юридичної консультації щодо необхідного Вам угоді з нерухомістю
  • Фактичне супровід операції з нерухомістю.
ДОКЛАДНІШЕ
Договір купівлі-продажу
  • Скільки коштує купівля-продаж?
  • Скільки і які податки при купівлі-продажу?
  • Хто повинен платити податки при купівлі-продажу?
  • Які ...
ДОКЛАДНІШЕ
Договір дарування
  • Скільки коштує дарування?
  • Які потрібні документи для дарування?
  • Як заощадити на податках?
  • Скільки ...
ДОКЛАДНІШЕ
Порівняння: купівлі-продажу та дарування
  • Що дешевше?
  • Що краще?
  • Що надійніше?
  • Яка різниця між ними?
  • ...
ДОКЛАДНІШЕ
Договір міни
  • Скільки коштує міна?
  • Скільки і які податки при міні?
  • Хто повинен платити податки при міні?
  • Які потрібні документи для міни?
  • ...
ДОКЛАДНІШЕ
Договір іпотеки/застава
  • Скільки коштує іпотека/застава?
  • Скільки і які податки при іпотеці/заставі?
  • Хто повинен платити податки при іпотеці/заставі?
  • Які ...
ДОКЛАДНІШЕ

Угоди з нерухомістю, землею

Юридична компанія «Хільман і партнери» має багаторічний досвід роботи в сфері нерухомості та земельних правовідносин, який дозволяє підібрати найбільш підходящий спосіб для Вас відчуження або придбання нерухомості, тим самим ми допоможемо Вам мінімізувати витрати на податки, мита та інші платежі. Вище наведено перелік не вичерпних, але найпоширеніших питань, що стосуються оформлення нерухомості.

Ми готові відповісти на ці або інші питання, що цікавлять Вас, підготувати необхідні документи і супроводжувати Вашу угоду. Що дасть Вам можливість відчувати себе в безпеці, а також заощадити гроші, час і нерви.


Консультації по операціях з нерухомістю

Замовивши консультацію, через 5 робочих днів, Ви отримаєте вичерпні, письмові відповіді на питання, що цікавлять Вас, крім того Ви отримаєте наші рекомендації, як діяти в тій чи іншій ситуації, можливо ми передбачимо і відповімо на ті питання, які у Вас з'являться пізніше.

КОНСУЛЬТАЦІЇ ПО УГОДАМ З НЕРУХОМІСТЮВ результаті Ви отримаєте професійний юридичний висновок щодо Вашого питання, який буде містити наступне:

  • Правова експертиза документів перед угодою. Ви будете знати точно, чи є Ваші документи на нерухомість правовстановлюючими і чи достатньо їх для проведення операції. Якщо ж їх виявиться недостатньо, то Ви отримаєте чіткі інструкції щодо усунення недоліків.
  • Перевірка об'єкта нерухомості на арешти. Ви будете повністю впевнені, що об'єкт нерухомості не знаходиться в заставі і що на нього не накладено інші арешти.
  • Який договір обрати для відчуження нерухомості. Вам буде запропоновано найбільш оптимальний правовий механізм для здійснення запланованої угоди із зазначенням всіх істотних плюсів і мінусів.
  • Орієнтовний розрахунок вартості угоди. У консультації наведено розрахунок вартості всієї угоди, включаючи послуги нотаріуса, оплата державних мит і зборів. Ви будете знати на перед у скільки грошей Вам обійдеться запланована угода.
  • Рекомендації нотаріусів, у яких можна провести операцію. За багато років на юридичному ринку України у нас є досвід роботи з багатьма нотаріусами Одеської області. В нашій консультації Ви отримаєте перелік рекомендованих нотаріусів, у яких за прийнятну ціну Ви отримаєте грамотно оформлену угоду без будь-яких помилок.

Супровід Угод з нерухомістю

Замовивши супровід угоди, Ви отримаєте присутність юристів на переговорах із продавцями/покупцями, участь юриста при підписанні договору/укладанні угоди у тому числі у нотаріуса. Що дасть Вам можливість відчути себе впевненіше та безпечніше.

СУПРОВІД УГОД З НЕРУХОМІСТЮУ супровід угоди нашою компанією входить:

  • Проведення переговорів з Вашими контрагентами. При переговорах будуть узгоджені всі істотні деталі майбутньої угоди. Буде узгоджений найбільш оптимальний спосіб відчуження нерухомості, який влаштує обидві сторони. Будуть узгоджені всі найдрібніші деталі, які на кінцевому етапі дозволять провести операцію без будь-яких протиріч між сторонами.
  • Узгодження з нотаріусом всіх деталей угоди. Ви будете впевнені, що нотаріусу для здійснення угоди повністю підходить весь пакет наданих документів. У самий відповідальний момент, Вас не будуть очікувати сюрпризи, як наприклад, помилки в документах, неправильно оформлені документи або взагалі їх відсутність.
  • Точні і чіткі рекомендації по усуненню недоліків в документах або підготовка нових документів. У разі, якщо для вчинення правочину Вам не буде вистачати якихось документів (наприклад, згода опікунської ради, довідки про зареєстрованих, експертної оцінки тощо) або в них є помилки (наприклад, неправильно вказані ПІБ власника, помилки в розмірах, площах об'єкта нерухомості, помилки в адресі тощо), то Ви отримаєте консультацію, як найбільш простим і найменш витратним способом отримати такі документи, а також про вартість таких дії. У разі якщо вартість і строки Вас влаштують, то такі послуги можемо зробити ми.
  • Присутність у нотаріуса при проведенні операції. При підписанні договорів у нотаріуса також з Вами буде присутній наш кваліфікований співробітник, який уважно вивчить проекти договорів, у разі необхідності внесе свої зміни і відповість на всі Ваші запитання про угоду. Таким чином Ви будете повністю впевнені в дійсних правових наслідках підписаних документів. Оформлення договору купівлі продажу нерухомості пройде швидко, чітко і без будь-яких непередбачених ситуацій.

Консультації та супровід угод з нерухомістю

Замовивши консультацію і супровід, Ви отримаєте чіткі і зрозумілі відповіді на ваші питання, наприклад, як здійснюється оформлення купівлі-продажу квартири. Ми підготуємо необхідний пакет документів, прорахуємо терміни і суми, які в процесі змінюватися не будуть, підберемо для Вас нотаріуса, візьмемо участь у переговорах із продавцями/покупцями, держорганами, супроводимо Вашу угоду до юридичного та логічного завершення.

Послуга Консультації та супровід включає:

  • Надання юридичної консультації щодо необхідної Вам угоди з нерухомістю, яка буде включати інформацію, зазначену вище.
  • Фактичний супровід операції з нерухомістю, включаючи всі описані вище переваги.

Договір купівлі-продажу

Питання купівлі-продажу нерухомостіУ Вас виникають питання:
  • З чого почати?
  • Скільки коштує купівля-продаж?
  • Скільки і які податки при купівлі-продажу?
  • Хто повинен платити податки при купівлі-продажу?
  • Які потрібні документи для купівлі - продажу?
  • Як і де знайти потрібного нотаріуса для купівлі-продажу?
  • Як продати будинок, якщо земля не приватизована?
  • Які потрібні документи для оформлення купівлі-продажу квартири?
  • Можна продавати за заниженою ціною і як підстрахуватися?
  • Як піти від фінансового моніторингу?
  • Як заощадити на податках?
  • Ви з'ясували що у Вас не всі документи?
  • і багато інших питаннь...

Нижче, коротко наведено приблизні відповіді на часті запитання, проте необхідно зауважити, що всі випадки дуже індивідуальні.

Для купівлі-продажу квартири/будинку необхідний наступний перелік документів:

Для квартири/будинку:

  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Довідка про прописаних (береться в Жеку, сільській раді).
  4. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).

Для продавця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Для покупця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо покупець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(і) для надання згоди на купівлю квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості квартири/будинку.
  4. Пенсійний фонд - 1% від вартості квартири/будинку.

Податки:

  1. 0 – якщо квартира/будинок належить продавцю більше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість 1 раз в поточному календарному році.
  2. 5% - якщо квартира/будинок належить продавцю менше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість не 1 раз в поточному календарному році.
Для купівлі-продажу земельної ділянки необхідний наступний перелік документів:

Для Земельної ділянки:

  1. Правовстановлюючий документ (державний акт, договір купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Довідка про відсутність будівель, якщо відчужується тільки земельна ділянка.
  3. Експертна оцінка земельної ділянки (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації)
  4. Витяг з ДЗК (береться в земельних ресурсах).

Для продавця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Для покупця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо покупець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(і) для надання згоди на купівлю квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості земельної ділянки.

Податки:

  1. 0 – якщо земельна ділянка належить продавцю більше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість 1 раз в поточному календарному році.
  2. 5% - якщо земельна ділянка належить продавцю менше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість не 1-й раз в поточному календарному році.
Для купівлі-продажу комерційної нерухомості необхідний наступний перелік документів:

Для об'єкта:

  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Експертна оцінка об'єкта нерухомості (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).

Для сторін:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо нерухомість придбана або купується у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на продаж/купівлю нерухомості, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги 8 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями 500 грн.
  3. Держмито 1% від вартості нерухомості, вказаної в експертній оцінці.
  4. Пенсійний фонд 1% від вартості нерухомості, вказаної в експертній оцінці.

Податки:
Якщо сторони угоди фізичні особи:

  1. 0 – якщо земельна ділянка належить продавцю більше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість 1 раз в поточному календарному році;
  2. 5% - якщо земельна ділянка належить продавцю менше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість не 1 раз в поточному календарному році.

Якщо хоча б одна зі сторін угоди юридична особа:

  1. То податковим агентом виступає юридична особа і сплачує всі податки за фізичну особа самостійно.
Для купівлі-продажу земельної ділянки комерційного призначення необхідний наступний перелік документів:

Для Земельної ділянки:

  1. Правовстановлюючий документ (державний акт, договір купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Довідка про відсутність будівель, якщо відчужується тільки земельна ділянка.
  3. Експертна оцінка земельної ділянки (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації)
  4. Витяг з ДЗК (береться в земельних ресурсах).

Для сторін:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка про постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо земельна ділянка придбана або купується у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на продаж/купівлю земельної ділянки, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 8 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості земельної ділянки, зазначеної в експертній оцінці.

Податки:
Якщо сторони угоди фізичні особи:

  1. 0 – якщо земельна ділянка належить продавцю більше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість 1 раз в поточному календарному році;
  2. 5% - якщо земельна ділянка належить продавцю менше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість не 1 раз в поточному календарному році.

Якщо хоча б одна зі сторін угоди юридична особа:

  1. То податковим агентом виступає юридична особа і сплачує всі податки за фізичну особу самостійно.

Договір дарування

Питання щодо дарування нерухомостіУ Вас виникають питання:
  • З чого почати?
  • Скільки коштує дарування?
  • Скільки і які податки при даруванні?
  • Які потрібні документи для дарування?
  • Як і де знайти потрібного нотаріуса для дарування?
  • Як подарувати будинок, якщо земля не приватизована
  • Можна продавати, але оформляти дарування?
  • Як заощадити на податках?
  • Можна дарувати іноземцю/нерезиденту?
  • Вам необхідно відновити документи?
  • і багато інших питаннь...

Нижче, коротко наведено приблизні відповіді на часті запитання, проте хочемо зауважити, що всі ситуації дуже індивідуальні.

Для дарування квартири/будинку необхідний наступний перелік документів:

Для квартири/будинку:

  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Довідка про прописаних (береться в Жеку, сільській раді).
  4. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).

Для продавця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхіднний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Для покупця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо покупець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на купівлю квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості квартири /будинку.

Податки:

  1. 0 – родичі першої черги (батько, син, дочка, чоловік)
  2. 5% - інші особи
  3. 15% - 17% - нерезиденти (іноземці) родичі.
Для дарування земельної ділянки необхідний наступний перелік документів:

Для Земельної ділянки:

  1. Правовстановлюючий документ (державний акт, договір купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Довідка про відсутність будівель, якщо відчужується тільки земельна ділянка.
  3. Експертна оцінка земельної ділянки (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації)
  4. Витяг з ДЗК (береться в земельних ресурсах).

Для продавця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі, то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Для покупця:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років ), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо покупець у шлюбі, то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на купівлю квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт і податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості земельної ділянки.

Податки:

  1. 0 – родичі першої черги (батько, син, дочка, чоловік).
  2. 5% - інші особи.
  3. 15-17% - нерезиденти (іноземці) одаряемые.

Договір міни

Запитання за договором міни нерухомостіУ Вас виникають питання:
  • З чого почати?
  • Скільки коштує міна?
  • Скільки і які податки при міні?
  • Хто повинен платити податки за договором міни?
  • Які потрібні документи для міни?
  • Як і де знайти потрібного нотаріуса для міни?
  • Як заощадити на податках?
  • Що і на що можна міняти?
  • Як відбувається міна?
  • Які документи будуть після міни?
  • і багато інших питаннь...

Нижче, коротко наведено приблизні відповіді на найпоширеніші запитання, проте хочемо зауважити, що всі випадки дуже індивідуальні.

Відповідно до норм українського законодавства, для міни застосовуються ті ж норми, що і для купівлі - продажу, дивіться купівлю-продаж докладніше.

Чи можна міняти будинок на квартиру, землю на автомобіль і так далі крім того обмін може бути нерівноцінним, можлива доплата.


Порівняння: купівлі-продажу та дарування

Питання при порівнянні купівлі-продажу та даруванняУ Вас виникають питання:
  • Що дешевше?
  • ...
  • Що надійніше?
  • Яка різниця між ними?
  • Що можна оскаржити?
  • В якому разі менші податки?
  • Чому продавець просить оформляти через дарування?
  • і багато інших питаннь...

Нижче наведено приблизний перелік документів, необхідних для угоди і приблизна вартість угоди. Також для порівняння і розуміння різниці у вартості та переліку документів при купівлі-продажу та даруванні, інформація викладається у зручній для порівняння формі.

Для дарування квартири/будинку необхідний наступний перелік документів:Для купівлі-продажу квартири/будинку необхідні наступні документи:
Для квартири/будинку:
  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Довідка про прописаних (береться в Жеку, сільській раді).
  4. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).
Для квартири/будинку:
  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Довідка про прописаних (береться в ЖЕКУ, сільській раді).
  4. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).
Для дарувальника:
  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо квартира/будинок придбана дарувальником у шлюбі то також необхідно присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.
Для продавця:
  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на дарування квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.
Для обдаровуваного:
  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
Для покупця:
  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо покупець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на купівлю квартири/будинку, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.
Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:
  1. Нотаріальні послуги -5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості квартири /будинку
Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:
  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями 500 грн.
  3. Держмито - 1% від вартості квартири/будинку
  4. Пенсійний фонд - 1% від вартості квартири/будинку
Податки:
  1. 0 – родичі першої черги (батько, син, дочка, чоловік).
  2. 5% - інші особи.
  3. 15% - 17% - нерезиденти (іноземці) обдаровувані.
Податки:
  1. 0 – якщо квартира/будинок належить продавцю більше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість 1 раз в поточному календарному році.
  2. 5% - якщо квартира/будинок належить продавцю менше 3 років; якщо продавець відчужує нерухомість не 1 раз в поточному календарному році.

Договір іпотеки/застави

Питання іпотеки/застави нерухомостіУ Вас виникають питання:
  • З чого почати?
  • Скільки коштує іпотека/застава?
  • Скільки і які податки при іпотеці/заставі?
  • Хто повинен платити податки при іпотеці/заставі?
  • Які потрібні документи для іпотеки/застави?
  • Як і де знайти потрібного нотаріуса для іпотеки/застави?
  • Як піти від фінансового моніторингу?
  • Як заощадити на податках?
  • Можна оформляти іпотеку/заставу з фізичною особою?
  • і багато інших питаннь...

Нижче, коротко наведено приблизні відповіді на найпоширеніші запитання, проте хочемо зауважити, що всі випадки дуже індивідуальні.

Для іпотеки квартири/будинку необхідний наступний перелік документів:

Для квартири/будинку:

  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Довідка про прописаних (береться в Жеку, сільській раді).
  4. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).

Для іпотекодавця/заставодавця:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо квартира/будинок придбана в шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на передання в іпотеку/заставу квартиру/будинок, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Для іпотекодержателя/заставодержателя:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо іпотекодавець/ заставодавець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на передачу спільних коштів, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 0,1% від вартості квартири/будинку.
Для іпотеки/застави земельної ділянки в тому числі комерційного призначення необхідний наступний перелік документів:

Для Земельної ділянки:

  1. Правовстановлюючий документ (державний акт, договір купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Довідка про відсутність будівель, якщо відчужується тільки ділянку.
  3. Експертна оцінка земельної ділянки (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).
  4. Витяг з ДЗК (береться в земельних ресурсах).

Для іпотекодавця/заставодавця:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання;
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо земля придбана іпотекодавцем у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на передання в іпотеку/заставу квартиру/будинок, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виконанні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Для іпотекодержателя/заставодержателя:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання.
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті).
  3. Якщо іпотекодавець/ заставодавець у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на передачу спільних коштів, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 5 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 0,1% від вартості землі.
Для іпотеки/застави комерційної нерухомості необхідний наступний перелік документів:

Для об'єкта:

  1. Правовстановлюючий документ (договору купівлі продажу, дарування, міни, свідоцтво про право власності, рішення суду, тощо).
  2. Технічний паспорт.
  3. Експертна оцінка квартири/будинку (тобто реальна ринкова ціна, оцінку роблять експертні організації).

Для сторін:
Фізична особа:

  1. Паспорт (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років), посвідка на постійне місце проживання;
  2. Податковий код (зверніть увагу, щоб ПІБ в точності збігалися з ПІБ в паспорті);
  3. Якщо нерухомість придбана або купується у шлюбі то також необхідна присутність чоловіка(дружини) для надання згоди на передачу нерухомості в іпотеку/передачу грошових коштів, тоді додатково необхідний паспорт, податковий код чоловіка(дружини) та свідоцтво про шлюб.

Юридична особа:

  1. Виписка про реєстрацію юридичної особи.
  2. Статут.
  3. Протокол загальних зборів про продаж об'єкта нерухомості.
  4. Протокол, наказ про призначення керівника.
  5. Паспорт керівника (зверніть увагу, щоб були вклеєні фотографії при виповненні 25, 45 років).
  6. Витяг з ЄДРПОУ.

Вартість угоди у нотаріуса обійдеться Вам приблизно в:

  1. Нотаріальні послуги - 8 000 грн.
  2. Оплата за квитанціями - 500 грн.
  3. Держмито - 0,1% від вартості нерухомості, вказаної в експертній оцінці.

 

Замовити послугу

 

AktsiyaBlack_UA
Після оформлення послуги у нас Ви можете отримати безкоштовну консультацію юриста чи бухгалтера з будь-якого питання, що цікавить Вас.

Вкажіть, як до Вас звертатися:(*)
Вкажіть, як до Вас звертатися.

Вкажіть контактний телефон:(*)
Вкажіть контактний телефон

Вкажіть E-mail:(*)
Вкажіть E-mail.

Опишіть ситуацію:(*)
Опишіть ситуацію.

Перевірка
Невірний ввод