Зміна місцезнаходження юридичної особи в Одесі
Вартість та терміни зміни місцезнаходження юридичної особи

Завдяки налагодженій схемі взаємодії з державними інстанціями Одеси на всіх етапах проходження реєстраційних документів, Юридична компанія «Хільман і Партнери» здійснить зміну місцезнаходження юридичної особи в найкоротші терміни і з найменшими витратами:
Без змін до статутних документів: від 650 грн. - від 1 робочого дня.Зі змінами до статутних документів та зі зміною адміністративного району: від 650 грн. - від 1 робочого дня.
Гарантії ЗМІНИ місцезнаходження юридичної особи

Що необхідно для ЗМІНИ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ?

Все, що від вас буде потрібно – це:
- Довіреність від підприємства, підписана директором, з печаткою підприємства, з повноваженнями провести зміну адреси на співробітників Юридичної компанії "Хільман і Партнери" (проект довіреності ми підготуємо).
- Оплата послуги зміни адреси підприємства.
- Заповнити коротку заявку, за допомогою якої Ви відповісте на всі питання, необхідні для зміни адреси підприємства.
- Ми підготуємо для Вас протокол про зміну адреси і статут. Вам необхідно буде підписати протокол, а також посвідчити нотаріально підписи засновників на статуті. За вашим бажанням, Ви можете засвідчити підписи у свого нотаріуса, або ми можемо Вам запропонувати одного з нотаріусів, з якими ми працюємо.
Що входить в Зміну МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ?

Зміна адреси підприємства здійснюється в декілька етапів. Доручивши зміну зміни адреси нам, Ви можете повністю контролювати хід процедури зміни і на кожному етапі бути впевненим в тому, що все йде за планом (без затримок, бюрократичних зволікань і непередбачених витрат).
У зміну місцезнаходження підприємства входить:
- Підготовка довіреності.
- Підготовка протоколу загальних зборів підприємства про зміну адреси.
- Підготовка нової редакції статуту підприємства.
- Організація часу підписання статуту у нотаріуса (при необхідності).
- Оплата державних мит.
- Правильне заповнення реєстраційної форми та відправка відповідному реєстратору.
- Отримання Виписки з ЄДР.
На руки ви отримаєте оригінали документів:
- Виписка від реєстратора (раніше було свідоцтво).
- Протокол про зміну адреси.
- Нова редакція статуту.
Додатково, Вам необхідно:
- Оплатити послуги нотаріуса (орієнтовна вартість 150 грн. один підпис).
- До закінчення поточного року подавати звітність в податкову інспекцію за старим місцезнаходженням, т. к. Ви будете переведені в нову податкову інспекцію автоматично з наступного календарного року. Порядок обліку платників податків і зборів читати тут.
- У разі зміни району, пройти перевірку в Пенсійному фонді за старим місцезнаходженням та подати в новий пенсійний фонд документи про проходження такої перевірки. Порядок прийняття на облік і зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування читати.
Що важливо знати при зміні МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ?

Зверніть увагу, що при зміні адреси підлягають оновленню ліцензії, дозволи, сертифікати, свідоцтво єдиного податку, свідоцтво податку на додану вартість. Крім того, у договорах можуть бути застереження про те, що при зміні адреси Ваше підприємство зобов'язане повідомити про це кредиторів, контрагентів. Також при зміні адреси, можливо, що Вам знадобиться оновити або змінити розрахунковий рахунок у банку.
Чим регулюється зміна МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ?

Зміна адреси реєстрації фізичних осіб-підприємців регулюється наступними нормативно-правовими актами: