Зміна адреси реєстрації СПД (ФОП) в Одесі
Вартість та терміни зміни адреси реєстрації СПД

Завдяки налагодженій схемі взаємодії з державними інстанціями Одеси на всіх етапах проходження реєстраційних документів, Юридична компанія «Хільман і Партнери» здійснить зміну адреси реєстрації СПД в найкоротші терміни і з найменшими витратами:
- від 350 грн. - від 1 робочого дня.
ГАРАНТІЇ ЗМІНИ АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ СПД

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ЗМІНИ АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ ФОП?

Все, що від вас потрібно – це:
- Заповнити коротку заявку, за допомогою якої Ви відповісте на всі питання, необхідні для зміни адреси реєстрації СПД.
- Оформити нотаріально посвідчену довіреність на зміну адреси реєстрації СПД на співробітників ЮК "Хільман і Партнери". Вартість такої довіреності у нотаріусів коливається від 300 грн.
- Сплатити вартість послуг.
ЩО ВХОДИТЬ В ЗМІНУ АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ СПД?

Зміна адреси реєстрації СПД в Одесі здійснюється в кілька етапів. Доручивши зміну зміни адреси нам, Ви можете повністю контролювати хід процедури зміни і на кожному етапі бути впевненим в тому, що все йде за планом (без затримок, бюрократичних зволікань і непередбачених витрат).
У зміну адреси реєстрації СПД в Одесі входить:
- Правильне заповнення реєстраційної форми.
- Оплата державних мит.
- Подання документів відповідному реєстратору.
- Отримання виписки про внесення даних до ЄДР.
На руки Ви отримаєте Виписку від державного реєстратора, з зазначенням нової адреси реєстрації СПД.
Додатково, Вам необхідно:
- Оплатити послуги нотаріуса з оформлення довіреності (орієнтовна вартість від 300 грн.).
До закінчення поточного року подавати звітність в податкову інспекцію за старим місцезнаходженням, т. к. Ви будете переведені в нову податкову інспекцію автоматично з наступного календарного року. Порядок обліку платників податків і зборів читати тут. - У разі зміни району, пройти перевірку в Пенсійному фонді за старим місцезнаходженням та подати в новий пенсійний фонд документи про проходження такої перевірки. Порядок прийняття на облік і зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування читати тут.
ЩО ВАЖЛИВО ЗНАТИ ПРИ ЗМІНІ АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ СПД?

Зверніть увагу, що при зміні адреси підлягають оновленню ліцензії, дозволи, сертифікати, свідоцтво єдиного податку, свідоцтво податку на додану вартість. Крім того, у договорах можуть бути застереження про те, що при зміні адреси Ви зобов'язані повідомити про це кредиторів, контрагентів. Також при зміні адреси, можливо, що Вам знадобиться оновити або змінити розрахунковий рахунок у банку.
ЧИМ РЕГУЛЮЄТЬСЯ ЗМІНА АДРЕСИ РЕЄСТРАЦІЇ СПД?

Зміна адреси реєстрації фізичних осіб-підприємців регулюється наступними нормативно-правовими актами: